marți, 14 aprilie 2009

Lăsaţi copiii să vină la Mine şi nu-i opriţi, căci a unora ca aceştia este împărăţia lui Dumnezeu (Marcu 10, 14)

Dupa cum se stie, in perioada 10-14 aprilie a avut loc olimpiada de religie, faza nationala, editia intai, care s-a defasurat in Baia Mare.
A fost minunat! Atat de frumos, incat nu s-au "decantat" toate emotiile si gandurile, asa ca voi scrie foarte pe scurt cum a fost.
Am intalnit oameni calzi si inimosi, copii cu ochi senini, luminosi si plini de viata. Asa i-am intalnit vineri, la deschiderea oficiala, in Catedrala "Sfanta Treime" din Baia Mare, unde am participat la Liturghia darurilor mai inainte sfintite. Profesorii se purtau ca niste parinti cu elevii lor, si, de fapt, asa si erau...
Sambata a fost proba de concurs, care a inceput la ora 9 si a durat 3 ore. Dupa masa de amiaza, au vizitat Maramuresul istoric unde au fost intampinati de tineri imbracati in frumoasele noastre costume populare, iar dupa multimea pozelor pe care le-au facut si dupa bucuria de pe chipurile lor, pot sa va spun ca au fost placut impresionati.
Duminica au participat la Sfanta Litughie, la Catedrala, iar seara, la programul de pricesne, unde am avut surpriza placuta sa o auzim cantand si pe Narcisa Suciu.
Tot duminica seara, la afisarea rezulatelor am vazut oameni extrem de emotionati, atat elevi, cat si profesori.

Luni a avut loc festivitatea de premiere si toti participantii, toti elevii au primit diplome si carti(au fost si multe premii speciale).

Niciun comentariu: