miercuri, 17 iunie 2009

Revista taberei de religie si creatie literara ortodoxa "Sf. Iosif Marturisitorul"

O revistă pe care doream de multă vreme să o prezint, dar am tot amânat. Revista se numeşte"Lumină lină" şi conţine creaţiile elevilor care au participat la cele două ediţii ale taberei de religie şi creaţie ortodoxă "Sf. Iosif Mărturisitorul", din Baia Mare, desfăşurate în luna februarie (in vacanţa dintre semestre, în 2007 si 2008). În tabără au participat elevi de liceu şi de şcoală generală şi profesori, din oraş şi din împrejurimi. Anul acesta a fost a treia ediţie şi am avut bucuria de a participa din nou. Temele dezbătute au fost interesante şi atractive.
Fiecare participant a primit diplome, carti, iar elevii premiaţi s-au bucurat şi de câte un pelerinaj.

Temele pe care le-am dezbătut cu elevii au fost: "Despre minciună" la clasa a IX-a şi "Iertarea şi inima curată" la clasa a X-a.
Sper să se vadă destul de bine fotografiile, că nu am un scanner:)
(Revista are 32 de pagini, nu am prezentat-o chiar pe toată. Sper că v-a plăcut)

Niciun comentariu: