duminică, 13 decembrie 2009

"Pe Stapanul si Arhiereul nostru, Doamne il pazeste"

As vrea, dar nu voi reusi, sa va spun cat de frumos a fost azi la biserica.
Mai exact la Catedrala "Sfanta Treime" din BM. Nu voi reusi sa transpun in cuvinte bucuria pe care am avut-o alaturi de marea multime de oameni care au venit azi la catedrala.
Preasfintitul Parinte Justinian Chira a fost ridicat in rangul de arhiepiscop onorific. Au fost prezenti azi la Sfanta Liturghie Prefericitul Parinte Patriarh Daniel, înconjurat de un numeros sobor de ierarhi, membrii ai Sfântului Sinod ai Bisericii Ortodoxe Române.
Gramata patriarhala a fost citita de care epicopul-vicar Justin.
Subsolul Catedralei este imens, totusi acum (si cu multe alte ocazii, de altfel) s-a dovedit neincapator.

4 comentarii:

Dana spunea...

Ma bucur pentru bucuria ta!

Ramona spunea...

Multumesc, draga mea Dana.
Te imbratisez.

Florina spunea...

CE MULT AS FI VRUT SA FIU SI EU ACOLO....MI-E DOR DE BAIA MARE TARE MULT...E SUPERB LA CATEDRALA...

Ramona spunea...

Amintirile dragi ne raman mereu in suflet, le luam cu noi peste tot...

Te rog sa le dai un pupic si o calda imbratisare celor trei ingerasi si din partea mea :)