joi, 31 decembrie 2009

Restante

Da, am adunat tare multe restante -de blog - anul asta:)
Am spus ca voi reveni asupra unor subiecte de pe blog si nu am reusit sa ma tin de promisiune. Am tot amanat si nu am mai scris.

As fi dorit sa scriu mai multe despre cateva fragmente din cartea lui Ioan Ianolide, «Intoarcerea la Hristos», despre calatoria in sudul tarii in pelerinaj la unele manastiri, despre drumetia prin Muntii Apuseni (uimitori) alaturi de cativa buni prieteni, despre pestera Scarisoara, despre frumusetea orasului Vatra Dornei, unde am petrecut cateva zile cu verisoara mea, despre frumusetea taberei din vara, despre bucuria pe care mi-a adus-o -din nou- Dan Puric cand a venit in BM, despre prietenii pe care i-am cunoscut si intalnit prin intermediul blogului sau despre reluarea legaturii, tot prin intermediul blogului, cu unele colege din facultate despre care nu mai stiam nimic de ani de zile, ori despre cum a fost la schimbul de carte.

Poate voi reusi, treptat, sa revin asupra acestor subiecte, poate nu, nu stiu... Nu mi-am propus sa imi fac un bilant de sfarsit de an, dar cam asa ceva a iesit pana la urma. Si inca nu e gata... Am avut parte anul acesta de multe bucurii.

Multumesc, Doamne. Slava Tie, Doamne, slava Tie!

4 comentarii:

Sorin M. spunea...

La multi ani! Sa-ti fie visele realitate!

Cristina spunea...

La multi ani cu bucurii multe si cu impliniri !

Dana spunea...

La multi ani binecuvantati, cu Domnul in gand si in suflet! Astept cu nerabdare indeplinirea restantelor, cand se va putea. Pana atunci, multumiri pentu minunatele postari de anul asta.

Ramona spunea...

Va multumesc din suflet pentru gandurile bune si urari. O vorba buna, un gand bun e atat de pretios:)

Asemenea va doresc si eu, tot binele si bucuria.

Ma gandeam, citind mesajele primite (si au venit atat pe blog, cat si pe mail, pe mess si pe telefon) ca e asa de frumos sa primesti si sa daruiesti urari si ganduri bune celor apropiati.
E mare lucru!

Va multumesc din suflet tuturor. Domnul sa va rasplateasca dragostea.