joi, 24 iunie 2010

O promisiune

Am primis Ancutei, o prietena draga, ca voi scrie o povestioara adevărată pe care mi-a spus-o ea mai demult si acum o scriu. Doream sa v-o împărtășesc dar abia acum fac asta, ca zilele astea mi-am amitit-o. Cum? Uite asa:

In dimineața de marti m-am dus la biserica sa-i mai duc părintelui Vasile câteva numere din revista OrthoGraffiti. Părintele vorbea cu o femeie în vârstă care ținea o batista în mana și o ducea din când în când la ochi. Abia atunci mi-am dat seama ca părintele seamănă cu Ap. Pavel asa cum e reprezentat în icoane...
Bătrânica pleaca si părintele îmi face semn sa vin...S-a bucurat mult de reviste si mi-a spus ca si cei mari o citesc, nu numai tinerii.
Părintele are vocea blândă si multa răbdare...

Despre părintele Vasile mi-a vorbit mai demult Ancuta. Dar sa va spun povestioara.

O tânăra dorea sa se căsătorească si era foarte trista ca era singura. A mers la biserica si i-a spus la părintelui durerea ei. Părintele a ascultat-o cu răbdare, asa cum ii asculta pe toti cei care vin la dansul. I-a spus sa se roage Domnului si Maicii Sale, se va ruga si dansul, si va fi cum va rândui Cel de sus. I-a spus ca timp de 20 de zile sa citească Paraclisul Maicii Domnului pe urma sa vina iar. Fata s-a rugat cu nădejde, si după 20 de zile a venit din nou la părinte, dar era tot singura.
Cât timp a așteptat sa vorbească cu părintele, a vazut un tânăr care dorea si el sa intre la părinte. Părintele i-a zis fetei: "hai sa ne mai rugam si vino iar după 20 de zile." Astfel s-au făcut în total 40 de zile cu rugăciuni către Maica Domnului.
După cele 40 de zile a venit din nou tânăra la părinte, dar n-a venit singura, ci cu acel baiat pe care îl întâlnise înainte de a intra la părinte. Tanarul se rugase pentru acelasi lucru, adica dorea si el sa se căsătorească, si lui ii spusese părintele la fel, sa se roage si iar sa se roage... Dupa un timp tinerii s-au căsătorit.
Mare e puterea rugăciunii.

Ramona

3 comentarii:

Liliana spunea...

Minune...Slava Lui Dumnezeu pentru toate!

Andreea spunea...

Multumesc pentru poveste, draga mea ! Mi-a mangaiat inima :)

Ramona spunea...

Da, e o minune.
Va multumesc si eu:)
Slava Lui Dumnezeu pentru toate!