miercuri, 31 august 2011

Cea mai interesantă zi



- Cum arata cea mai interesantă zi din ultima săptămână?
- Max?
- Am fost într-o excursie minunată, cu întreaga familie. Ne-am dus la o masina mare, autentic Mercedes Benz! Apoi ne-am dus în vizita la unchiul Petru [1], care este rege sau aşa ceva. El trăieşte într-o casă mare, un veritabil castel [2] . Unchiul Peter are mulţi prieteni care-l vizitează des. Dar are, de asemenea, şi mulţi duşmani. Unii ar dori chiar să-l trimită pe Lună. După aceea ni s-a făcut foarte foame, aşa că am ieşit să luăm masa. Era atâta mâncare încât mama mea a fost nevoită să ia doi saci plini cu mâncare acasă. Seara ne-am dus la mare şi ne-am uitat la nave pe valuri ...
- Mincinosule! Nu se poate să ai o zi atât de bună!

Sărăcia spune multe poveşti

Note:
1. Unchiul Peter - Peter Hartz, cunoscut ca un consilier de cancelarul german Gerhard Schroeder, care a dezvoltat-(germană Hartz) reforma pieţelor forţei de muncă şi agenţiile de afaceri - bunăstarea Germaniei
2. Castel - Job Centre

Niciun comentariu: