miercuri, 7 septembrie 2011

Recomandare film: Julie & Julia (2009)


Starring Amy Adams and Meryl Streep


Filmul e bazat pe fapte reale. Şi asta e foarte bine :) De ce? Pentru că mi-a dat ocazia să văd cât de minunat este când într-o familie soţul îşi susţine soţia în ceea ce face, îi este alături, o admiră, o respectă, o iubeşte nespus.
Am citit de nenumărate ori că soţia trebuie să-i fie de ajutor soţului, şi de mai puţine ori despre cât e de important ca soţul să-şi ajute soţia.
Sfântul Ioan Gură de Aur vorbeşte atât de frumos şi de inspirat despre familie, încât credeam că aşa ceva e ireal, deşi cunosc familii în care există armonie. Probabil pentru că am văzut atât de puţini soţi care îşi susţin soţiile, am căzut în greşeala de a generaliza.
Mi-a plăcut filmul. :)

Niciun comentariu: