vineri, 30 martie 2012

35

Azi am făcut cumpărături şi cel puţin trei vânzătoare mi-au urat: ''O zi bună!'', aşa cum fac în mod obişnuit cu fiecare client.
Dar pentru mine este mai mult decât o zi bună, este o zi minunată!

''Ce bine e la Tine pe pământ şi câtă bucurie este să fii oaspetele Tău! Slavă Ţie pentru praznicul vieţii.
Cât de minunat eşti în sărbătoarea primăverii, când se trezeşte la viaţă toată făptura şi noi strigăm cu bucurie către Tine: Tu eşti Izvorul vieţii, Tu eşti Biruitorul morţii.
Sunt aşa mic şi neînsemnat, dar cu mine este Domnul şi pretutindeni sunt păzit de dreapta Lui cea iubitoare.
Slavă Ţie pentru fericirea de a trăi şi de a contempla.
Slavă Ţie pentru minunatele potriviri de întâmplări pe care le-a rânduit pronia Ta.
Slavă Ţie pentru paharul vieţii şi pentru pâinea bucuriei veşnice.
Slavă Ţie, Celui ce ne-ai iubit cu dragoste adâncă, nemăsurată şi dumnezeiască.''
(Din Acatistul de mulţumire ''Slavă lui Dumnezeu pentru toate'')

Aseară am vorbit cu mama la telefon şi mi-a urat ''La mulţi ani!'' cu drag mult. Azi am vorbit cu tata. Dragii mei dragi...
Mulţumesc mamă pentru că mi-ai dat viaţă! Mulţumesc tată!
Mulţumesc, Doamne!

18 comentarii:

Unknown spunea...

La mulţi ani, frumoşi şi buni!

Ramona spunea...

Mulţumesc mult, asemenea să dea Dumnezeu!

Nicol spunea...

La Multi Ani, Ramona!Sa fii sanatoasa impreuna cu toti ai tai, si sa ne incandti in continuare cu postarile si vorbele de duh!

Liliana spunea...

La multi ani, draga Ramona!

Imbratisari, de la malul marii :)

Ramona spunea...

Mulţumesc, dragă Nicol. Te îmbrăţişez.

Ramona spunea...

Mulţumesc, Liliana, te îmbrăţişez si eu cu drag.
Salută marea şi din partea mea şi spune-i că mi-e dor de ea :)

Anonim spunea...

La multi ani!Domnul sa-ti sarute fruntea!

Dana spunea...

La multi ani, Ramo drag si scump!
Marii ii e si ei dor de tine!

Cateheze spunea...

La Multi Ani! Pace, binecuvantare si har! Pr. Marius.

Ramona spunea...

Marina, îţi mulţumesc mult. Gânduri bune şi din partea mea. Bucurie să-ţi dea Domnul.

Ramona spunea...

Mulţumesc, Dana, prietenă dragă. Şi de tine mi-e dor nu doar de mare:)

Ramona spunea...

Mulţumesc, părinte Marius, pentru urare şi pentru delicateţe. Dumnezeu să vă binecuvinteze.

Alina Villanova spunea...

La multi ani, draga mea!! Sa iti fie anii frumosi, plini de bucurii si calea sa iti fie spre mantuire!

Ramona spunea...

Mulţumesc, dragă Alina.
Asemenea îţi doresc şi eu, bucurii, linişte şi pace în suflet să ai mereu.
Te îmbrăţişez tare, tare :)

Marinela spunea...

LA MULTI ANI BINECUVANTATI, RAMONA!!!
Slava Domnului ca te-am cunoscut, chiar si virtual.Ti-am citit si articolul cu "demachierea". Interesant.Continua sa scrii, ca ne aduci multa bucurie duhovniceasca.

Ramona spunea...

La multi ani şi ţie, dragă Marinela. Mă bucur şi eu că te-am cunoscut, fiecare om e o bucurie. :)

Natalia spunea...

La mulţi ani, draga mea! Mă bucur că nu am ratat urarea, chiar dacă e întârziată.
Domnul să îţi dea toate cele de folos ca să fii mereu tot mai aproape de El şi împreună să ne întâlnim şi în bucuria cea veşnică!

Ramona spunea...

Mulţumesc din suflet, dragă Natalia.
Dumnezeu să te binecuvinteze.
Te îmbrăţişez cu drag şi recunoştinţă pentru toate.