joi, 12 decembrie 2013

Cat de mare este nevoia umana de un tap ispasitor!

Cat de mare este nevoia umana de un tap ispasitor, de cineva sau ceva pe care sa dam vina pentru toate dezamagirile noastre. “Daca nu ar fi facut asa ceva, asta nu s-ar fi intamplat” sau “”De ce nu a facut ceea ce ma asteptam sa faca? E doar vina ei!”

Trebuie sa imi dau seama ca de fiecare data cand simt ca cineva m-a ofensat sau m-a ranit, cel putin o parte din nefericirea mea se datoreaza felului in care am reactionat. De fapt, nu sunt atat de usor de ranit de circumstante sau de actiunile altor oameni, precum cred ca sunt. Multe dintre cele ce mi se intampla sunt create de mine.

Ce sa imi amintesc azi

Daca sunt convins ca in mare masura sunt “capitanul” sufletului meu, sunt mult mai dispus sa accept ca am puterea sa indepartez nenorocul, dezamagirile si alte probleme. Invinovatindu-i pe altii pentru ceea ce mi se intampla mie, raman intr-un punct spiritual mort.

“Nimic nu poate sa imi faca rau decat eu insumi”.

meditatii_sfdimitrie@yahoogroups.com

Niciun comentariu: